Kdysi byla válečnicí bojující v královském vojsku proti temným elfům. Kousnutí královny upírů, žijící v podzemí Udatína z ní udělalo krvelačné monstrum, které po celá dlouhá staletí šířilo za temných nocí děs a hrůzu po celé Ancarii. Až jedné bouřlivé noci se utkala s protivníkem, který byl hoden jejího bojového umění, stříbrná krev serafa, které se oné noci napila, upírce vrátila její lidskou duši a uvěznila bestii hluboko v jejím nitru. Uvěznila, ale za temných nocí se bestie osvobodí ze svých pout a z rytířka se změní v upírku rozsévající smrt v řadách nepřátel. Ta, která způsobila její utrpení, dosud žije, dosud, jednoho dne se jejich cesty opět setkají.
Počáteční hodnoty vlastností upírky:
V lidské podobě
Síla | 28 |
Vytrvalost | 22 |
Obratnost | 21 |
Fyz. regenerace | 22 |
Duš. regenerace | 0 |
Charisma | 21 |
Zdraví | 129 |
V upíří podobě
Síla | 33 |
Vytrvalost | 22 |
Obratnost | 21 |
Fyz. regenerace | 18 |
Duš. regenerace | 0 |
Charisma | 26 |
Upírka s upířím mečem
Popis postavy upírky na stránkách klanu Legion of Damned
http://www.legionofdamned.wz.cz/char/vampka.html Upírka.
Mezi občany Udatína koluje pověst o královně upírů, která žije v tamním podzemí. Má tato pověst reálný základ, existuje opravdu v udatínském podzemí doupě upíří královny a lze ji nalézt? Odpověd na první otázku zní ano, odpověd na druhou také ano, avšak jediná z postav, se kterou je možné ji objevit je upírka, jejíž cesta se již s upíří královnou kdysi zkřížila. Byla to totiž ona, kdo z ní před věky svým krvavým polibkem udělala upírku a odsoudila ji tak k životu nočního predátora, který děsil temnotou zahalenou noční krajinu až do doby, kdy se napila stříbrné krve serafa, která jí vrátila nazpět její ztracenou duši.
Nyní tedy nadešel čas vyrovnat staré dluhy a navštívit staré "přátele". Kde ji však hledat? Před hradbami Udatína, na jižním předměstí je hospoda Tajemství Ascaronu, do které ostatně hráče zavede i plnění hlavní dějové linie. Vchod do hospody vypadá jako klasický vchod do podzemí, vedle něj je erb s logem Ascaron. Uvnitř se nachází spousta lidí, mezi nimiž je třeba vyhledat Luciuse, který stojí v pravém zadním rohu hospody (na malé mapce aktivované stlačením klávesy Tab je jeho poloha zobrazena bílým bodem) a promluvit s ním. Lucius s partou pomocníků napadnou upírku a po jejich zlikvidování z něj vypadne klíč od sklepa a cesta k upíří královně je volná. Tedy volná až na to, že je třeba prosekat se spoustou upírů. Nakonec se upírka probojuje až ke královně, která pronese nějaké to své "moudro" a souboj s hlavním padouchem může začít. Po pravdě řečeno mne tento souboj vcelku zklamal, protože upíří královna není nikterak zdatný protivník.
Návod pro tvorbu postavy - Upírka Noční lovkyně.
http://www.legionofdamned.wz.cz/strategie/vamp1.html Návod pro upírku.
Stojí Lucius v hospodě Tajemství Ascaronu.
Přijde k němu upír a říká: "Dvě deci teplé krve."
Lucius mu přinese sklenku s teplou krví, upír ji vypije a odejde.
Po chvíli přijde další upír a objedná si: "Dvě deci studené krve."
Lucius mu přinese sklenku se studenou krví, upír ji vypije a odejde.
Dlouho se nic neděja, když vtom se rozrazí dveře, vejde upírka, přijde k Luciovi a říká: "Dvě deci horké vody."
Lucius se na ni znechuceně podívá, ale vodu jí přinese a povídá: "Sestro, cítím z tebe sice zkaženou krav serafa, ale že piješ vodu, to opravdu nechápu."
Upírka na Luciuse vrhne pohrdavý pohled, vytáhne z kalhotek tampon, ponoří ho do vody a říká: "Vychutnám si šálek čaje předtím, než vyrovnám naše staré dluhy!"