S magickou serafou jsem v Sacred nahrál hezkou řádku hodin herního času a tak se o své zkušenosti s touto postavou s vámi nyní podělím. Následující odstavce platí pro verzi Sacred 1.8 a vyšší, ve které byly oproti verzi 1.66 některé věci předělány. Jednou z těchto věcí jsou kouzla pro serafu, která byla posílena.
Jako ostatně o každé postavě zaměřené na používání magie o ní platí, že zpočátku je oproti postavám zaměřeným na fyzický boj v nevýhodě, postupem času vylepšuje a posiluje svá kouzla a posléze se stane jednou z nejsilnějších postav ve hře.
Jak rozdělovat body, které získám po dosažení nového levelu a jaké jí zvolit dovednosti: Body schopností rozhodně všechny do duševní regenerace, ať nám její hodnota pěkně narůstá, čím více, tim lépe. Výběr dovedností bych viděl asi takhle:
Namísto zbroje by mohla mít obchod, který zlepšuje výběr zboží u obchodníka a snižuje ceny prodávaných předmětů.
A tím se dostáváme k dalšímu důležitému rozhodnutí. Co serafce obléci? Takže vezměme nasyslené úspory a vyražme na nákupy. Já u své serafy preferuji tyto bomusové vlastnosti předmětů: obnova zaklínadel, duševní regenerace tyto bonusy zkracují dobu regenerace kouzel, takže je možné mít s rozumnou regenerací kouzlo na vyšším levelu. Další důležitý bonus je obrana vysoká obrana snižuje protivníkovu šanci zasáhnout serafu, každý zásah zbavuje protivníka života při každém zásahu, kterým serafa protivníkovi sebere nějaké zdraví se část tohoto zdraví přičte jí, při vysoké hodnotě této vlastnosti, zkombinované s vysokým poškozením, které působí protivníkům se stává téměř nesmrtelnou, kritický zásah tento bonus náhodně zdvoj, troj, čtyřnásobí škodu způsobenou protivníkům, čímž výborně doplnuje předešlý bonus, kouzlo poškození + %. Stojíme tedy před volbou, zda jí obléci Serejské sety, které je možné oba zkombinovat, nebo preferovat různé předměty, které dávají hodnotné bonusy a oželit celkový bonus ze setů, já jsem zvolil druhou možnost.
Takže postavu máme oblečenou a je třeba zvolit si kouzla, která bude používat. Já používám kombinaci rotující světelné čepele +výboje energie a někdy též nebeské světlo. Rotující světelné čepele jsou ideální proti houfu protivníků, protože působí poškození všem nepřátelům, kteří jsou v jejich dosahu. Výboje energie jsou dobré proti protivníkům, kteří si drží distanc a nehýbají se (lučištníci), nebo pomalu jdou směrem k serafě (zombie). Výhodou je též, že v případě skončení doby trvání jednoho z kouzel nezůstane serafa bez možnosti útočit uprostřed bitvy. Je možné též rozvíjet jen jedno z kouzel, potom je výhodou, že se nemusí doba regenerace dělit a kouzlo může mít vyšší level. Na vyšších levelech je možné získat předměty s bonusem pro kouzlo + 20 až +40, toho je možné využít, obléci takové předměty serafě a u combomastera vytvořit kombinaci kouzel s vyšším levelem a poté už stačí jen nakoupit žluté nápoje.
A takhle vypadá magická serafa v boji.
V Sacred 1.66 jde s magickou serafou také hrát, na vyšších levelech je v této verzi hry možno získat prsteny, které přidávají postavě velký počet bodů duševní regenerace. Když se zakovají do předmětu se čtyřmi sloty, které jsou ve starých verzích hry také častěji k nalezení, doba obnovy zaklínadel se s takovým předmětem znatelně sníží.
Návod pro BeEfge serafu na fóru xjohn a pro hybrid seraphim tamtéž.
Trénink Serafínky s dlouhými zbraněmi.